آخرین شرایط مدافع والنسیا پس از مصدومیت وحشتناک مقابل رئال مادرید

آخرین شرایط مدافع والنسیا پس از مصدومیت وحشتناک مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مختار دیاخابی پس از برخورد با اورلین شوامنی در بازی رئال مادرید و والنسیا دچار مصدومیتی وحشتناک شد. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین دقایق بازی رئال مادرید و والنسیا، مدافع اهل گینه دچار مصدومیتی وحشتناک شد. در حقیقت شوامنی که قصد ورود به محوطه جریمه والنسیا را داشت، تعادلش را از دست داد و به شکلی ناخواسته روی پای دیاخابی فرود آمد و کل فشار بدنش را روی پای او انداخت. مدافع والنسیا که به شدت احساس درد داشت، با برانکارد از زمین خارج شد. 

حالا یک روز بعد از این مصدومیت، باشگاه والنسیا در بیانیه ای نوشته است:" تشخیص در مورد مختار دیاخابی این است که دچار دررفتگی زانوی پای راست خود شده است. این بازیکن پس از بازی والنسیا در مستایا مقابل رئال مادرید مورد آزمایش قرار گرفت و شب گذشته در بیمارستان ماند و همچنان در انتظار تست های بیشتر در آن جا بستری خواهد شد."  

شوامنی در پیامی از دیاخابی به خاطر این برخورد ناخواسته عذرخواهی کرد و مختار نیز در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:" ممنون از شما به خاطر پیام هایتان. در حال حاضر نمی توانم به کسی پاسخی بدهم اما در کنار خانواده ام حالم خوب است. همه چیز در اختیار خداوند است."

4125