واکنش ستاره رئال مادرید به قضاوت جنجالی داور بازی با والنسیا

واکنش ستاره رئال مادرید به قضاوت جنجالی داور بازی با والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی ستاره فرانسوی رئال مادرید، احساساتش را درباره گل مردود شده لوس بلانکوس در ثانیه های پایانی در شبکه های مجازی توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از چهارچوب هفته بیست و هفتم، رئال مادرید در مستایا مهمان والنسیا بود و توانست بازی 2-0 باخته را با تساوی 2-2 عوض کند و حتی شانس این را داشت که در ثانیه های پایانی بازی را ببرد، اما درست قبل از رسیدن توپ به جود بلینگام، گیل مانزانو سوت پایان بازی را زد و تمامی هواداران رئال مادرید را خشمگین کرد. در پایان بازی نیز گیل مانزانو، جود بلینگام را با کارت قرمز اخراج کرد.

به نقل از سایت گل، اورلین شوامنی ستاره فرانسوی رئال مادرید با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: "این شرم آور است."

با وجود تساوی مقابل والنسیا، شاگردان کارلو آنچلوتی هنوز با اقتدار در صدر جدول قرار دارند. آن ها با خیرونا 7 امتیاز و با بارسلونا 9 امتیاز فاصله دارند. حالا رئال مادرید باید به فکر بازی بعدی خود  مقابل لایپزیش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد. آن ها در دور رفت در خاک آلمان موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند و حالا باید از این برد خفیف خود دفاع کنند. 

4416