روش جالب آشنایی لوریس با لس آنجلس: بازی GTA

روش جالب آشنایی لوریس با لس آنجلس: بازی GTA

پایگاه خبری فوتبالی - هوگو لوریس کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه و تاتنهام مدعی شد که پیش از پیوستن به لس آنجلس اف سی هم به خوبی با شهر لس آنجلس از طریق بازی معروف GTA آشنایی داشته است.

به گزارش فوتبالی،  لوریس که در دسامبر 2023 راهی لیگ آمریکا شد، مدعی شد که حتی پیش از سفر به آمریکا هم با شهر لس آنجلس آشنایی داشته چرا که به طور مداوم بازی Grand Theft Auto را انجام می داده است!

بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه در مصاحبه با اکیپ بیان کرد:" به نظر می رسد که جمعیت شهر رو به افزایش است اما صنعت فیلم و بازی GTA باعث شد که با شهر ، آشنایی داشته باشم. بارها در این شهر در پلی استیشن بازی می کردم و به همین خاطر خیابان ها، نقاط مختلف شهر و نمادهای شهر را به خوبی می شناسم هر چند که قبلا هرگز به این جا نیامده بودم!"

لوریس در دو بازی اول لس آنجلس اف سی در  آغاز لیگ آمریکا فیکس بوده است. آنها در مقابل سیاتل ساندرز با نتیجه دو بر یک پیروز شدند اما در ورزشگاهی به شدت برفی در مقابل رئال سالت لیک با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند.  لوریس 37 ساله حالا خودش را برای بازی بعدی تیمش در مقابل اسپورتینگ در لیگ آمریکا آماده می کند. 

4125