دو شلیک تماشایی برای پایان افت دو ستاره سپاهان

دو شلیک تماشایی برای پایان افت دو ستاره سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن سرشناس سپاهان پس از مدت‌ها موفق به گلزنی شدند. 

به گزارش فوتبالی، سپاهان بالاخره توانست پس از شش شکست متوالی، در بازی جام حذفی خود با سه گل از سد شمس‌آذر گذشته و علاوه بر جبران شکست مقابل این تیم در لیگ برتر، به نوار باخت‌های متوالی خود هم پایان بخشد. اما این مسابقه از حیث بازگشت دو ستاره سپاهان به روزهای خوب هم برای طلایی‌پوشان طعم دیگری داشت تا ژوزه مورایس برای ادامه فصل بتواند روی دو بازیکن نامدار تیمش حساب باز کند. 

یکی از این دو بازیکن امید نورافکن بود؛ بازیکنی که با مصدومیت شدید در ابتدای فصل مواجه شد و تقریباً یک نیم فصل از میادین دور بود ولی با آغاز مجدد بازی‌ها برای نیم فصل دوم شرایط بازی را پیدا کرده و امروز در دقیقه ۵۹ توانست گل دوم اصفهانی‌ها وارد دروازه شمس‌آذر کند. نورافکن این گل زیبا را با شوتی غیرقابل مهار با پاس رامین رضاییان از روی نقطه کرنر به ثمر رساند تا اولین گل فصل خود را به ثمر رسانده باشد. 

گل دوم سپاهان را هم بازیکن شناخته شده دیگری به نام رضا شکاری وارد قفس توری تیم قزوینی کرد. وینگر خوش نقش طلایی‌پوشان که خرید ابتدای فصل این تیم از گل‌گهر بود هم به‌ مانند نورافکن با مصدومیت روبه‌رو شده بود و مدت زیادی در دسترس مورایس قرار نداشت. شکاری هم گل سوم سپاهان را با پاس زیبای علی اصغر اعرابی با شوتی زیبا در دقیقه ۷۰ وارد دروازه حریف کرد تا سومین گل فصل خود را پس از مدت‌ها به ثمر برساند و رسماً بازگشت دوباره خود را جشن بگیرد. 

دو بازگشت درخشان برای دو ستاره گران‌قیمت سپاهان که بهترین خبر ممکن برای سرمربی پرتغالی در کنار صعود این تیم به مرحله بعدی جام حذفی بود. 

1997