عصبانیت شدید داریوش شجاعیان از تغییر پنالتی‌زن! (عکس)

عصبانیت شدید داریوش شجاعیان از تغییر پنالتی‌زن! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- در دقایق پایانی دیدار هوادار و ذوب‌آهن، اتفاق عجیبی رخ داد که باعث ناراحتی شدید داریوش شجاعیان شد.

به گزارش فوتبالی، بنفش‌پوشان تهرانی تا دقایق پایانی بازی با نتیجه 2-1 از ذوب‌آهن عقب بودند و چیزی نمانده بود متحمل یک شکست خانگی شوند، اما در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، برخوردی بین شایان مصلح (مدافع ذوب‌آهن) و یونس شاکری (مهاجم هوادار) در محوطه جریمه ذوب اتفاق افتاد که داور برای بنفش‌ها اعلام پنالتی کرد.

داریوش شجاعیان خود را برای زدن ضربه آماده می‌کرد که دلایلی نامعلوم، پنالتی‌زن هوادار تغییر کرد و قرار شد بابک مرادی پشت توپ بایستد.

این تغییر ناگهانی باعث عصبانیت شدید شجاعیان شد و او به نشانه اعتراض، پشت خود را به ضربه پنالتی کرد و به سمت وسط زمین حرکت کرد.

در این هنگام، هم‌تیمی‌های شجاعیان تلاش کردند با حرف زدن او را آرام کنند و به نوعی بابت این اتفاق از او دلجویی کنند. هرچند بابک مرادی پنالتی خود را به گل تبدیل کرد و باعث شادی بنفش‌پوشان شد، اما شجاعیان همچنان تاحدودی دلخور به نظر می‌رسید و در شادی پس از گل به هم‌تیمی‌هایش ملحق نشد.

شجاعیان با سوپرگلی که در دقیقه 79 از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند، نقش مهمی در پیروزی هوادار ایفا کرد و بدش نمی‌آمد با زدن پنالتی، در این بازی دبل کند. البته که او در پایان بازی اعلام کرد ناراحتی او، فقط مربوط به آن لحظه بوده و برای مرادی خوشحال است که موفق به گلزنی شده است.

7474