پدیده 20 ساله فرانسوی در تیررس نیوکاسل و چلسی

پدیده 20 ساله فرانسوی در تیررس نیوکاسل و چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل یونایتد قصد دارد در تابستان پیش رو خط هافبک خود را تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، کلاغ‌ها برای یک پنجره نقل و انتقالاتی شلوغ و پرسروصدا آماده می‌شوند. شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا تعداد زیادی از بازیکنان از این تیم جدا می‌شوند و چند بازیکن جدید نیز به جمع سفید و مشکی‌ها اضافه خواهند شد.

چند بازیکن اصلی نیوکاسل، از جمله کالوم ویلسون و برونو گیمارش مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفتند و احتمالا در تابستان پیش رو راهی تیم دیگری می‌شوند.

یکی از بازیکنانی که نیوکاسل به شدت او را زیر نظر دارد و می‌خواهد در تابستان پیش رو او را به خدمت بگیرد، رایان چرکی، هافبک 20 ساله لیون فرانسه است.

این بازیکن جوان مورد توجه چند تیم دیگر در سرتاسر اروپا قرار گرفته است. تنها 18 ماه از قرارداد این بازیکن با لیون باقی مانده است و اگر حاضر به تمدید قراردادش با لیون نباشد، به احتمال زیاد در تابستان پیش رو به فروش می‌رسد.

به گفته فیچاجس، دو باشگاه انگلیسی چلسی و نیوکاسل به صورت جدی شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند. آن‌ها تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا این ستاره جوان باشگاه لیون را به خدمت بگیرند.

نیوکاسل در سال 2022 موفق شد برونو گیمارش را از لیون جذب کند و حالا شانس خودش را در مذاکره با این باشگاه فرانسوی بیشتر می‌داند.

اعتقاد بر این است که لیون برای این بازیکن چیزی حدود 21 میلیون پوند درخواست کند؛ مبلغی که تقریبا بیش از نیمی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس از پس پرداخت آن برمی‌آیند. بنابراین نیوکاسل و چلسی از این نظر برتری‌ای نسبت به همدیگر ندارد.

1428