کامبک چلسی در ویلا پارک تکمیل نشد

کامبک چلسی در ویلا پارک تکمیل نشد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در دیدار خارج از خانه مقابل استون ویلا، با نتیجه دو بر دو به تساوی رسید و 2 امتیاز دیگر از دست داد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، دو تیم استون ویلا و چلسی در استادیوم ویلا پارک به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که آبی های لندن با 47 امتیاز در جایگاه نهم بودند و استون ویلا با 66 امتیاز در رده چهارم بود. شاگردان پوچتینو در آخرین دیدار خود در مقابل آرسنال با نتیجه پنج بر صفر شکست خورد تا جایگاه پوچتینو در استمفوردبریج متزلزل شود. 

در نیمه اول، استون ویلا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 4 با گل به خودی مارک کوکوریا، یک بر صفر از چلسی پیش افتاد. در ادامه میزبان همچنان سوار بر بازی بود و در دقیقه 42، مورگان راجرز حساب کار را دو بر صفر کرد تا استون ویلا با حاشیه امنیت مناسب، نیمه اول را پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم چلسی شکل هجومی به خودش گرفت و در دقیقه 62، نونی مادوئکه یکی از گل های خورده را جبران کرد و در دقیقه 81، کانر گلگر با ضربه بسیار زیبا، بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 90+4 اکسل دیساسی توانست یک گل دیگر برای چلسی به ثمر برساند، اما VAR این گل را رد کرد تا کامبک شاگردان پوچتینو تکمیل نشود و این دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یابد.

4416