یک پیشنهاد عجیب: مسابقه بوکس میان واردی و رونی!

یک پیشنهاد عجیب: مسابقه بوکس میان واردی و رونی!

پایگاه خبری فوتبالی - امیر خان، بوکسور سابق برای تمرین کردن با وین رونی اسطوره منچستریونایتد ابراز آمادگی کرده است تا به او برای مسابقات بوکس، آموزش بدهد.

به گزارش فوتبالی، امیر خان بوکسور 37 ساله و بازنشسته بین سالهای 2009 تا 2012 به قهرمانی جهان رسید آن هم در حالی که در المپیک 2004 آتن به مدال نقره دست یافته بود.  امیر خان در سال 2022 رسما از دنیای بوکس بازنشسته شد آن هم در حالی که 40 مسابقه حرفه ای خود به 34 پیروزی، 21 ناک اوت و شش شکست رسیده بود. 

وین رونی اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس که طرفدار دوآتشه بوکس است و احتمال ورود به این رشته ورزشی را رد نکرده است، از سویی دیگر درگیری لفظی میان رونی و جیمی واردی در سالهای اخیر خبرساز بوده است.  این دو زمانی در تیم ملی انگلیس کنار هم بازی می کردند اما اختلافات همسرانشان و جنگ حقوقی آنها باعث شده تا رابطه خوبی با همدیگر نداشته باشند. همسر رونی مدعی شده بود که همسر واردی، تصاویر شخصی او را در شبکه های اجتماعی پخش کرده است. 

حالا امیر خان می گوید که رونی و واردی می توانند در رینگ بوکس با همدیگر مسابقه بدهند و اختلافشان را حل کنند. این بوکسور گفته است:" جیمی واردی می تواند حریف مناسبی برای وین رونی باشد. این یک نبرد بسیار خوب و عادلانه خواهد بود.  این مسابقه با توجه به اختلافات همسرانشان می تواند بسیار پرفروش شود. هر دو در سطح مشابهی هستند و تازه کار هستند. من از وین حمایت خواهم کرد چون سبک او را بیشتر شبیه درگیری های خیابانی می بینم.  دوست ندارم که با کسی مسابقه بدهد که به او ضربه بزند یا باعث شود که احمق جلوه کند. باید با کسی مبارزه کند که شبیه خودش باشد. او هرگز یک بوکسور نبوده است و اگر قرار باشد که سریع به او فشار بیاوریم، اعتماد به نفسش را از دست می دهد."

4125