عکس؛ وقتی په په و مدافع برزیلی رئال مادرید هم‌تیمی بودند

عکس؛ وقتی په په و مدافع برزیلی رئال مادرید هم‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - په په در حال حاضر 41 سال سن دارد و همچنان به بازی کردن خود ادامه می دهد و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود و این بازیکن تا چه زمانی به بازی کردن ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، په په بین سال های 2007 تا 2017 بازیکن رئال مادرید بوده است و در سال 2019 هم راهی پورتو شده است و همچنان در پورتو به بازی کردن خود ادامه می دهد.

از سوی دیگر ادر میلیتائو، مدافع برزیلی حال حاضر رئال مادرید در فصل 2018/19 در پورتو حضور داشت و در سال 2019 راهی رئال مادرید شد. در مدت کوتاهی په په و ادر میلیتائو در پورتو با هم هم‌تیمی بوده اند.

میلیتائو مدافع کلیدی رئال مادرید در چهاردهمین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بود اما او اکنون مصدوم است. البته کارلو آنچلوتی در تلاش است تا او به بازی مقابل منچستر سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

په په در رئال مادرید خشونت بسیار بالایی در بازی کردن داشت اما اکنون این خشونت در بازی او کمتر به چشم می خورد و او با تجربه تر عمل می کند. میلیتائو هم یک مدافع فیزیکی است و به نظر می رسد که حضور در کنار په په روی او تاثیراتی داشته است!

1471