چهار مدعی اصلی قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا چند درصد شانس قهرمانی دارند؟

چهار مدعی اصلی قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا چند درصد شانس قهرمانی دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - پس از به پایان رسیدن فصل 2023/24، رقابت های کوپا آمه ریکا یا همان جام ملت های آمریکا شروع می شود و باید دید که در این دوره از رقابت ها کدام تیم به قهرمانی می رسد.

به گزارش فوتبالی ، در دوره قبلی که در سال 2021 میلادی برگزار شده بود، تیم ملی آرژانتین موفق شد به قهرمانی برسد و به این ترتیب لیونل مسی اولین جام ملی دوران حرفه ای خود را به دست آورد. بدون تردید آرژانتینی ها دوباره به دنبال تکرار قهرمانی خود خواهند بود و می خواهند که در کوپا آمه ریکا 2024 از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. این تورنمنت ممکن است که آخرین تورنمنت ملی لیونل مسی باشد.

طبق آماری که صفحه 433 منتشر کرده است، تیم ملی آرژانتین مدعی اصلی قهرمانی در کوپا آمه ریکا است. این تیم 33.3 درصد شانس قهرمانی در این رقابت ها را دارد. پس از تیم ملی آرژانتین، تیم ملی برزیل قرار می گیرد. برزیلی ها که فینالیست دوره قبلی هستند، در این دوره 30.8 درصد شانس قهرمانی دارند.

مدعی سوم قهرمانی تیم ملی اروگوئه است که 14.3 درصد شانس قهرمانی دارد. تیم ملی کلمبیا هم در رده چهارم مدعی ها قرار گرفته است و 7.69 درصد شانس قهرمانی در کوپا آمه ریکا 2024 را دارد.

1471