اظهار نظر جالب لاپورتا: هالند مناسب بارسلونا نیست

اظهار نظر جالب لاپورتا: هالند مناسب بارسلونا نیست

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند در حال حاضر در منچسترسیتی عملکرد درخشانی دارد و تبدیل به یک ستاره شده است اما به نظر می رسد که خوان لاپورتا معتقد است که ارلینگ هالند برای ترکیب بارسلونا مناسب نیست.

به گزارش فوتبالی ، خوان لاپورتا ریاست فعلی بارسلونا به تازگی در مصاحبه خود درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است. او درباره این که بارسلونا به ارلینگ هالند نیاز دارد یا خیر، گفت:" نباید بازیکنی که در رسانه ها نامش مطرح است با بازیکنی که برای بارسلونا مناسب است، اشتباه گرفت." در حقیقت لاپورتا به این حرف این مفهوم را رساند که ارلینگ هالند برای بارسلونا مناسب نیست!

لاپورتا درباره این که بارسلونا در تابستان آینده خرید خواهد داشت یا خیر، گفت:" یک یا دو خرید برای بهبود سطح تیم وجود خواهد داشت. بازیکنان خوبی مثل لواندوفسکی، یامال، فران تورس، ژائو فلیکس و رافینیا را داریم که عملکرد خوبی دارند. روکه هم در حال تطبیق دادن خودش با شرایط تیم است. من نیازی به انجام یک معامله بزرگ نمی بینم چرا که در این صورت چیزی که بارسلونا در حال ساختن آن است، از بین می رود."

خوان لاپورتا درباره بازگشت مصدومان گفت:" سال آینده ما دوباره گاوی را خواهیم داشت که به تیم ما انرژی خوبی می دهد. فرنکی دی یونگ و پدری هم بازیکنانی در سطح جهانی هستند."

1470