رضا اسدی؛ خاص‌ترین بازیکن جدال تراکتور و سپاهان!

رضا اسدی؛ خاص‌ترین بازیکن جدال تراکتور و سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی - رضا اسدی ویژه‌ترین چهره بازی تراکتور و سپاهان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان که یک مسابقه به تعویق افتاده از هفته شانزدهم لیگ برتر است، هفته آتی در تبریز برگزار خواهد شد که می‌توان مدعی شد رضا اسدی بی‌شک‌ ویژه‌ترین چهره این مسابقه است. بازیکنی که ابتدای فصل جاری با اتمام قراردادش از تراکتور به سپاهان پیوست و این موضوع حتی خشم محمدرضا زنوزی مالک تراکتور را هم در پی داشت و این تاجر متمول تبریزی، ناراحتی خود بابت جدایی اسدی را پنهان نکرد.

اسدی که فصل گذشته دومین مقطع حضور خود در جمع تی‌تی‌ها را پشت سر می‌گذاشت، توانست سال بسیار درخشانی داشته باشد و با تغییر پست خود از هافبک دفاعی به مهاجم نوک حتی امسال هم یکی از شانس‌های کسب عنوان آقای گلی است؛ موضوعی که شاید مهاجم گرگانی بیش از همه مدیون پاکو خمز باشد.

حال اسدی باید در بازی هفته آینده برای اولین بار پس از جدایی از جمع پرشورها در تبریز مقابل این تیم قرار بگیرد و باید دید واکنش سکوهای ورزشگاه بزرگ تبریز که احتمالاً مملو از تماشاگر خواهد بود، نسبت به بازیکنی که مورد علاقه‌ترین فوتبالیست ایرانی پاکو خمز است، چگونه خواهد بود و اسدی که فصل گذشته توانسته بود تک گل سه امتیازی قرمزها برابر سپاهان را به ثمر برساند، فردا هم در ورزشگاه یادگار موفق به گلزنی، این‌بار برای طلایی‌پوشان خواهد شد یا خیر.

1997