اسلحه شکاری مورایس، گربه سیاه آشنای تراکتور

اسلحه شکاری مورایس، گربه سیاه آشنای تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- رضا شکاری در سه بازی اخیر در برابر تراکتور موفق به گلزنی شده است.

به گزارش فوتبالی، رضا شکاری وینگر ۲۵ ساله سپاهانی‌هاست. بازیکنی که با حضورش در تیم اصفهانی دچار بدشانسی شد و با مصدومیت مدتی دور از میادین بود ولی در مدت اخیر نشان داده با بازگشت دوباره، شرایط ایده‌آل و آماده‌ای دارد.

شکاری که این هفته باید در اولین بازی سال طلایی‌پوشان همراه این تیم به تبریز سفر کند، سابقه بازی برای تراکتور را هم در کارنامه خود داراست و البته در یکی، دو فصل اخیر آمار گلزنی جالبی هم برابر تی‌تی‌ها داشته است.

شکاری در سه دیداری اخیری که مقابل تراکتور بازی کرده، در هر سه بازی موفق به گلزنی شده تا این بازیکن سابق پرشورها تبدیل به گربه سیاه این تیم شود. شکاری در بازی نیم فصل اول سپاهان و تراکتور در اصفهان، ضمن به ثمر رساندن گل سوم تیمش، یک پاس گل هم ارسال کرد.

وینگر گران‌قیمت طلایی‌پوشان در فصل گذشته و زمانی که در گل‌گهر توپ می‌زد هم در دو بازی رفت و برگشت موفق به باز کردن دروازه محمدرضا اخباری شده بود و البته یک پاس گل هم ارسال کرده بود تا آمار شکاری برابر تراکتور در سه بازی اخیر، به ثمر رساندن سه گل و ارسال دو پاس گل باشد.

حال باید منتظر ماند و دید این بازیکن خواهد توانست با ادامه روند خوب خود در جند بازی اخیر سپاهان، برای چهارمین بازی پیاپی باز هم دروازه تی‌تی‌ها را باز کرده و به نوعی در برابر این تیم پوکر کند یا خیر.

1997