شگفتانه جالب مورینیو برای هوادار صد ساله چلسی

شگفتانه جالب مورینیو برای هوادار صد ساله چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو مربی پرتغالی تصمیم گرفت که یک هوادار دوآتشه چلسی را با پیامی زیبا به مناسبت صد ساله شدنش، شگفت زده کند. 

به گزارش فوتبالی، مربی پرتغالی که در دو دوره حضورش در چلسی در میان هواداران این تیم به محبوبیت رسیده بود، پیامی را برای تبریک تولد صد سالگی الف ولز، هوادار چلسی ارسال کرد.

مورینیو در چلسی توانست سه قهرمانی لیگ انگلیس، سه جام اتحادیه و یک جام حذفی را در دو دوره حضورش در این تیم کسب کند.  آلف ولز صد ساله گفته بود که مربی پرتغالی، محبوب ترین مربی اوست و آقای خاص هم تصمیم گرفت که ادای احترام خاصی به او داشته باشد. 

مورینیو در پیام ویدیویی خود گفت:" آلف، باعث افتخارم است که تولد تو را تبریک بگویم. صد، یک عدد شگفت انگیز است و عشق تو به فوتبال، شگفت انگیز است. برایت بوسه های بسیار می فرستم و به تو ادای احترام می کنم." 

آلف ولز که هوادار دوآتشه چلسی است، با کمک همسایه قدیمی خود "وندی اسندون" توانست جشن تولدی به یادماندنی را داشته باشد. در حقیقت ولز که به عنوان مدیر ایستگاه راه آهن "نیوبری" در گذشته مشغول به کار شده، بلیت قطار هدیه گرفت تا بازی چلسی و برنلی را از نزدیک تماشا کند.  اسندون می گوید که ولز در این سن و سال همچنان زندگی اجتماعی عادی خود را دارد و کاملا مستقل زندگی می کند.

4125