سومین گل فصلِ شهباززاده؛ استقلال از خودی خورد!

سومین گل فصلِ شهباززاده؛ استقلال از خودی خورد!

پایگاه خبری فوتبالی – دروازه استقلال در بازی با مس توسط بازیکن اسبق این تیم باز شد.

به گزارش فوتبالی، بازی دو تیم استقلال و مس رفسنجان در حالی آغاز شد که استقلالی‌ها در همان ابتدای بازی غافلگیر شدند و دروازه‌شان را در دقیقه سوم توسط سجاد شهباززاده باز شده دیدند.

در دقیقه 3 محمد مهدی محبی در میانه‌های زمین صاحب توپ شد و با یک پاس طولی توپ را در پشت محوطه جریمه استقلال به سجاد شهباززاده سپرد. این موقعیت چندان خطرناک به نظر نمی‌رسید. اما سجاد خوب به توپ ضربه زد و زاویه را برای خودش باز کرد. روزبه چشمی هم نتوانست جلوی سجاد قرار بگیرد. در نهایت ضربه شهباززاده به زاویه موافق وارد دروازه سید حسین حسینی شد.

شهباززاده قبلا بازیکن استقلال بوده است و 90 بار پیراهن این تیم را بر تن کرده است. گلی که او امروز به استقلال زد سومین گل فصل او برای مس بود. سجاد در زمان حضور ساکت الهامی روی نیمکت مس فقط موفق شده بود یک گل بزند. 

او بعد از آمدن محرم نویدکیا به مس، پیشرفت چشمگیری داشته است. در نیم‌فصل دوم و با آمدن محرم، شهباززاده موفق شده بود یک گل بزند و 3 پاس گل بدهد. حالا هم که دومین گلش در نیم‌فصل دوم و سومین گلش در کل فصل را زد.

نکته جالب این بود که شهباززاده پس از باز کردن دروازه استقلال اصلا شادی گل انجام نداد و به احترام هواداران تیمی که پیراهنش را چند سال بر تن کرده بود فقط دست‌هایش را بالا برد.

این دومین گل شهباززاده به استقلال بود. او قبلا یک بار هم با پیراهن سپاهان موفق به باز کردن دروازه تیم سابق خودش شده بود.

1359