اولین دبل دوران حرفه ای داریوش شجاعیان

اولین دبل دوران حرفه ای داریوش شجاعیان

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار فولاد و هوادار در چارچوب هفته بیست و دوم از مسابقات لیگ برتر خلیج فارس با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. دیداری که برای داریوش شجاعیان رکوردی ویژه را به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی، داریوش شجاعیان هافبک هجومی هوادار تهران امشب توانست برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خودش در یک مسابقه دو گل بزند و به اصطلاح فوتبالیست‌ها «دبل» کند. او در دقیقه 17 با پای چپ و روی اشتباه مسلم کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد برای بار اول دروازه این تیم را باز کرد. همچنین او 20 دقیقه بعد نیز یعنی در دقیقه 37 توانست دومین گل خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فولاد کند تا اولین دبل تاریخ زندگی‌اش را به ثبت برساند. 

هافبک شیرازی هوادار با دو گلی که امشب به ثمر رساند توانست تعداد گل‌های خودش را به عدد 20 برساند. عددی که اگر مصدومیت‌های طولانی و پشت سر هم او در طول ده فصل حضور در فوتبال نبود می‌توانست بیشتر باشد و حتی شجاعیان برای ثبت اولین دبل خود نمی‌بایست تا 32 سالگی انتظار می‌کشید.

در آمار کلی شجاعیان او 23 پاس گل نیز به ثبت رسانده و 35 کارت زرد گرفته است و تنها یک بار در فصل 1397-1396 با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. فصلی که تا به این جای کار با 4 گل زده و 5 پاس گل و قهرمانی در جام حذفی یعنی تنها جامی که شجاعیان آن را برده است، بهترین فصل عمر داریوش شجاعیان بوده است و شجاعیان می‌تواند این فصل با افزایش تعداد گل‌های خود، فصل بهتری را پشت سر بگذارد و علاوه بر اولین دبل در 32 سالگی، بهترین فصل زندگی خود را در این سن تجربه کند.

7899