آمارهای عجیب و غریب ذوب آهن در گلزنی!

آمارهای عجیب و غریب ذوب آهن در گلزنی!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از جالب‌ترین تیم‌های این فصل رقابت‌های لیگ برتر را باید ذوب آهن دانست. ذوب آهنی که رکوردهای عجیب و غریب در این فصل کم نداشته و روند سینوسی وحشتناکی را تا به این جای فصل به ثبت رسانده است.  

به گزارش فوتبالی، ذوب آهن اصفهان در بازی‌های خانگی خود تنها 7 امتیاز کسب کرده و از این نظر تیم پانزدهم جدول است اما در دیدارهای خارج از خانه، 23 امتیاز کسب کرده و از این لحاظ بهترین تیم لیگ بوده و اگر جدول بر اساس بازی‌های خارج از خانه بود، ذوب آهن صدرنشین بود اما آمارهای عجیب سبزپوشان به همین مورد ختم نمی‌شود. 

آن‌ها در بازی‌هایی که امید گل بالاتری داشتند، گل کمتری زدند یا اصلا گل نزدند و فقط در بازی با تراکتور با امید گل بالای 2 توانستند 4 گل بزنند وگرنه در بازی مقابل شمس آذر، امید گل 2.36 ثبت کرده‌اند اما بازی را دو بر صفر واگذار کرده‌اند در حالی که امید گل شمس آذر 1.29 بوده است یا در بازی با ملوان امید گل 1.57 داشتند اما بازی را به انزلی‌چی‌ها با امید گل 0.79 با یک گل باختند. در مورد امید گل پایین هم روند همین است؛ آن‌ها هر جا طبق آمار امید گل کمتری داشتند؛ بیشتر گل زدند. 

در بازی با مس رفسنجان، امید گل اصفهانی‌ها 0.33 بوده اما بازی را در نهایت دو بر دو مساوی کرده‌اند. تقریبا آمار ربیعی با نتیجه‌ای که حاصل شده در تضاد است و این باعث عجیب شدن تیم تحت هدایت اوست.  

حالا در نهایت باید دید برنامه سه ساله ربیعی در ذوب آهن به چه صورت پیش می‌رود و به کجا ختم می‌شود. برنامه‌ای که با وجود تناقضات فاحش بین نتیجه و آمارها به بیان مسئولان ذوب آهن، درست پیش می‌رود و با وجود همه این نکات، تیم ذوب آهن در مسیر درست این برنامه سه ساله در حال گام برداشتن است.

7899