عکس؛ وقتی نیروهای امنیتی هم با هواداران بایرلورکوزن خوشحالی کردند

عکس؛ وقتی نیروهای امنیتی هم با هواداران بایرلورکوزن خوشحالی کردند

پایگاه خبری فوتبالی - بایرلورکوزن برای اولین بار در تاریخ خود موفق شد قهرمان رقابت های بوندسلیگای آلمان شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، بایرلورکوزن در هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ آلمان موفق شد با نتیجه پنج بر صفر وردربرمن را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را بگیرد و چند هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمانی خود را قطعی کند.

یکی از نکته های جالب این بازی، این بود که هواداران بایر لورکوزن پس از قطعی شدن قهرمانی تیمشان به داخل ورزشگاه ریختند. در این بازی بایرلورکوزن میزبان بود و ورزشگاه مملو از تماشاگران لورکوزنی بود.

در این بازی ویرتز، بازیکن بایرلورکوزن هت تریک کرد. روی یک صحنه می بینیم که یکی از نیرو های امنیتی به سمت ویرتز می رود تا با او خوشحالی کند. از سوی دیگر دیده می شود که نیرو های امنیتی هواداران بایر لورکوزن را در آغوش کشیده اند و با آن ها خوشحالی می کنند.

در حقیقت وظیفه اصلی نیرو های امنیتی که در اطراف زمین بازی حضور دارند این است تا مانع از حضور هواداران درون زمین شوند و شرایط مساعدی را برای بازیکنان فراهم کنند اما در این قهرمانی بایرلورکوزن، می بینیم که نیرو های امنیتی هم احساساتی شده و به خوشحالی با هواداران می پردازند.

1470