پیش بازی بارسلونا - پاریسن ژرمن؛ صعود بارسلونا یا انتقام امباپه؟

پیش بازی بارسلونا - پاریسن ژرمن؛ صعود بارسلونا یا انتقام امباپه؟

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی بارسا یعنی مونتجوئیک به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش فوتبالی ، در بازی رفت در ورزشگاه پارک ده پرنس بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و اکنون در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی قرار دارد. تیم ژاوی هرناندز کافی است که امشب بتواند نتیجه را حفظ کند و دروازه اش را بسته نگه دارد. بارسا در این فصل تنها در لیگ قهرمانان اروپا است که شانس قهرمانی دارد و می خواهد این شانس خود را همچنان حفظ کند.

از سوی دیگر کیلیان امباپه در بازی رفت پی اس جی - بارسلونا عملکرد بسیار ضعیفی را از خودش ارائه داد. این عملکرد ضعیف موجب شد تا انتقاد های زیادی از او صورت بگیرد. به گفته رسانه ها، امباپه پس از آن بازی بسیار عصبانی شده است. حالا او به دنبال انتقام گرفتن از بارسلونا است و باید دید که می تواند این کار را انجام بدهد یا این که باز هم در چنگال مدافع های بارسلونا گرفتار می شود.

1470