تایید خبر فوتبالی/ نصرتی موقتا سرمربی تراکتور شد

تایید خبر فوتبالی/ نصرتی موقتا سرمربی تراکتور شد

پایگاه خبری فوتبالی- سکان هدایت قرمزپوشان تبریز تا زمان انتخاب سرمربی جدید، در دستان محمد نصرتی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، حدود سه روز پس از شکست سنگین 4-1 تراکتور مقابل ذوب‌آهن در هفته 23 لیگ برتر، پاکو خمز درخواست جدایی خود را به باشگاه تراکتور ارائه داد و به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

پس از جدایی خمز، گمانه‌زنی‌ها در خصوص جانشین وی آغاز شد و نام‌های مختلفی از جمله یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه هدایت تراکتور در برخی رسانه‌ها مطرح شد، اما در خبری که سایت فوتبالی روز گذشته منتشر کرد، گفتیم به احتمال 99 درصد باشگاه تراکتور فعلا با محمد نصرتی به عنوان سرمربی موقت ادامه خواهد داد تا در فرصت مناسب برای جانشینی خمز تصمیم‌گیری شود.

امروز خبر فوتبالی رسما تایید شد و سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم فوتبال تراکتور در مصاحبه‌ای که ساعتی قبل با یکی از خبرگزاری‌ها انجام داده، درباره آخرین وضعیت کادرفنی تراکتور اینطور توضیح می‌دهد: «محمد نصرتی به صورت موقت هدایت تیم را برعهده گرفته و در بازی با نساجی مازندران سرمربی تراکتور است و محمد عسگری نیز او را کمک خواهد کرد. بعد از این بازی کمیته فنی در خصوص کادرفنی تصمیم‌گیری خواهد کرد و بعد از جلسه با هیات مدیره سرمربی جدید تیم انتخاب خواهد شد.»

امروز تمرینات تراکتور در شرایطی برگزار شده که محمد نصرتی به همراه دستیارش، محمد عسگری، تمرین بازیکنان را زیر نظر گرفته‌اند. اگر به یاد داشته باشید، نصرتی پس از شکست سنگین تراکتور مقابل ذوب‌آهن، با چشمانی اشکبار مقابل دوربین رسانه‌ها قرار گرفت و از سمت خود در باشگاه تبریزی استعفا داد، ولی سرانجام مذاکرات مدیران تراکتور او را مجاب کرد که تا اطلاع ثانوی هدایت پرشورها را برعهده بگیرد.

7474