اطمینان سرمربی پاری سن ژرمن از شکست دادن تیم سابقش

اطمینان سرمربی پاری سن ژرمن از شکست دادن تیم سابقش

پایگاه خبری فوتبالی – لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، اطمینان دارد که تیمش می‌تواند در سفر خود به اسپانیا برای تقابل با بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کاتالان‌ها را از این رقابت‌ها حذف کند.

به گزارش فوتبالی، این تیم فرانسوی در بازی مرحله رفت مقابل بارسلونا، موفق نشد تا برتری خود را حفظ کند و در نهایت با نتیجه 2-3 مغلوب آبی اناری‌ها شد. پیروزی بارسلونا در پارک د پرنس، باعث شد تا روند 27 بازی شکست ناپذیری پاری سن ژرمن در تمام رقابت‌ها از بین برود و شاگردان ژاوی حالا در حالی میزبان پاریسی‌ها خواهند بود که در آستانه رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آن هم برای اولین بار در طی 5 سال گذشته قرار دارند.

انریکه در آستانه بازی حساس امشب این دو تیم، درباره شانس تیمش برای صعود به مرحله بعد چمپیونزلیگ گفت:" پی اس جی تا به حال پس از باخت در مرحله رفت موفق به صعود نشده اما سه شنبه این اتفاق خواهد افتاد. پس از باخت در چنین بازی مهمی، روزهای پس از بازی، دشوار بودند. بازیابی ذهنی عملی دشوار است اما نکته خوب فوتبال، این است که شما یک بازی دیگر مقابل همان رقیب خواهید داشت. فکر می‌کنم که در بازی رفت حداقل لایق یک تساوی بودیم. ما اینبار باید بهتر باشیم و عقب نخواهیم ایستاد. این جمله برای ما معنی ندارد و مطمئن هستیم که بازی را برخواهیم گرداند."

2102