نظر پروین درباره نقل و انتقالات پرسپولیس؛ مهم عشق به پیراهن است

نظر پروین درباره نقل و انتقالات پرسپولیس؛ مهم عشق به پیراهن است

پایگاه خبری فوتبالی- علی پروین در نقل و انتقالات همچنان به مدل سنتی خودش اعتقاد دارد و همان مدلی که همه را یاد هاشمی‌نسب و رفتنش از پرسپولیس و حتی بازیکنان دیگری مثل رهبری فرد و چندین و چند بازیکن دیگر پرسپولیس می‌اندازد! 

به گزارش فوتبالی، در نقل و انتقالات مدلی وجود دارد که به نام علی پروین سند خورده است. مدل تعصب و غیرت و عشق به پیراهن پرسپولیس و حرف‌هایی که شاید در فوتبال امروز خیلی جایگاهی نداشته باشد. با این حال اسطوره پرسپولیسی‌ها همچنان اعتقاد دارد که مدل نقل و انتقالاتی باید به همان شیوه باشد. 

از نظر او در این روزها که پرسپولیس درگیر بازی‌های بسیار مهم و حساس است نباید در مورد ماندن یا رفتن بازیکنان صحبت شود و این قضیه باید به پایان فصل موکول شود. مدلی که احتمالا در فوتبال امروز براساس آن در پایان فصل دیگر بازیکنی برای مذاکره نخواهد ماند. علی پروین اما همچنان اعتقاد دارد که مدل درست همین است. او در این مورد گفت: «هفت بازی به پایان لیگ مانده و همه سوال‌ها وحواس باید به این هفت بازی باشد. نه باید در مورد گذشته صحبت کرد نه در مورد آینده که آیا فلان بازیکن می‌ماند یا نه. 

باید صبر کرد تا فصل تمام شود بعد هر کسی دلش بخواهد و پیراهن را دوست داشته باشد می‌ماند و هر کسی که نخواهد خداحافظ شما. هر چقدر هم که پای پول‌های کلان وسط باشد وقتی دلش با پرسپولیس باشد می‌ماند اما اگر دلت نباشد هر چقدر هم که پول بدهند نمی‌ماند. من اگر جای آقای درویش باشم به هر کسی که نمی‌خواهد بماند می‌گویم خوش‌آمدی. الان باید فقط صحبت از این هشت بازی باشد. 

ما با این مربی به قهرمانی امیدواریم. من از روز اول به آقای درویش گفتم که اگر بچه‌ها می‌خواهند همین مربی را بگذاری خب قبول کن. 

خوب هم نتیجه گرفته و انشالله قهرمان خواهد شد.» 

4326