رویای کسب دومین سه‌گانه پیاپی در سر ستاره پرتغالی

رویای کسب دومین سه‌گانه پیاپی در سر ستاره پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی – برناردو سیلوا ادعا کرده است که تصور دستیابی دوباره به سه گانه اروپایی به همراه منچستر سیتی در این فصل، به او انگیزه زیادی می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی بار دیگر در این فصل، به سمت کسب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس یورش برده است. سیتیزن‌ها دوباره خود را در موقعیت بسیار خوبی برای کسب دوباره سه‌گانه در این فصل قرار داده اند تا شاید بار دیگر با رقم زدن چنین اتفاقی، نام خود را در تاریخ جاودانه کنند. آن‌ها در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارند و باید فرداشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازی برگشت را در مقابل رئال مادرید برگزار کنند، در حالی که بازی رفت با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود. شاگردان گواردیولا، یک جبهه دیگر برای جنگیدن نیز دارند و باید در نیمه نهایی جام حذفی انگلستان، مقابل چلسی صف آرایی کنند.

برناردو سیلوا درباره انگیزه مضاعف خود و هم تیمی ‌هایش در این فصل گفت:" ما می‌خواهیم که تاریخ سازی کنیم و یک بار دیگر در لیگ جزیره قهرمان شویم، تا شش بار در 7 سال اخیر و چهار بار پیاپی در این جام به قهرمانی دست پیدا کرده باشیم، همینطور می‌خواهیم تا قهرمان چمپیونزلیگ شویم تا دوبار پیاپی اینکار را کرده باشیم، که تنها رئال با 3 بار رکورددار آن است و اگر اشتباه نکنم تیم دیگری به صورت پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان نشده است. اگر بتوانیم دو بار پشت هم سه گانه کسب کنیم، کاری که هیچکس آن را انجام نداده است، میراث ما خواهد بود، این رویا قطعا برایمان انگیزه خواهد بود."

2102