آخرین وضعیت مهاجم اسبق پرسپولیس؛ سقوط لوکادیا در باسک

آخرین وضعیت مهاجم اسبق پرسپولیس؛ سقوط لوکادیا در باسک

پایگاه خبری فوتبالی- از تهران تا ایالت باسک، یورگن لوکادیا مسیر یک ستاره درخشان تا یک نیمکت‌نشین محض را طی کرده است.

به گزارش فوتبالی، زمانی در لیگ برتر، هر کسی از پرسپولیس جدا می‌شد و به تیم دیگری می‌رفت از این تصمیم پشیمان می‌شد و اتفاقات خوبی برای او نمی‌افتاد. گویا این قضیه شامل بازیکنان خارجی هم می‌شود و این بار گریبان لوکادیا را گرفه است. یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که زمانی در تیم پرسپولیس می‌درخشید، این روزها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لوکادیا که در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

مهاجمی که زمانی با گل‌هایش پرسپولیسی‌ها را به وجد می‌آورد و در این تیم مانند یک ستاره با او برخورد می‌شد در تیم جدیدش حتی در ترکیب قرار نمی‌گیرد که بخواهد بدرخشد.

لوکادیا بعد از جدایی از پرسپولیس چندین بار بحث بازگشتش مطرح شد اما این شایعات به حقیقت نپیوست. در آن زمان هواداران پرسپولیس حسابی از این که این شایعات رنگ واقعیت به خود نمی‌گرفت ناراحت بودند اما گویا کسی که باید بیشتر از این اتفاق ناراحت بود لوکادیاست. 

فعلا آخرین خاطرات خوب فوتبالی او مربوط به 6 گلی است که با پیراهن پرسپولیس زده است. لگانس شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و در جدول 22 تیمه، رده نوزدهم را در اختیار دارد و البته در 5 هفته اخیر نباخته و 10 گل هم زده است تا مشخص شود بدون لوکادیا، خط حمله این تیم شرایط خوبی دارد و به همین دلیل است که به این مهاجم بازی نمی‌رسد.

4326