خروجی مصاحبه درویش؛ انگیزه به اوسمار برای قهرمانی با پرسپولیس

خروجی مصاحبه درویش؛ انگیزه به اوسمار برای قهرمانی با پرسپولیس

 پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه امروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، می‌تواند حکم یک انگیزه مضاعف برای سرمربی این تیم را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش، در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس به خبرنگاران اعلام کرد که در جلسه مشترک با سرمربی تیمش، برای فصل بعد از اوسمار ویرا برنامه خواسته است. درخواستی که به نوعی حکایت از تمدید ضمنی با مربی برزیلی برای فصل بعد دارد. 

با توجه به سخنان درویش، ویرا را باید سرمربی فصل بعد پرسپولیس بدانیم. اتفاقی که اگر اوسمار بتواند پرسپولیس را در این فصل قهرمان کند، بدون اما و اگر، محقق می‌شود. 

البته عملکرد اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس، کاملا قابل قبول بوده است. اوسمار از ابتدای نیم‌فصل دوم تا به امروز، هشت بار روی نمیکت تیم تهرانی در لیگ برتر نشسته که شش برد، یک تساوی و یک باخت، آمار اوست. آماری که نشان می دهد ویرا یبرزیلی از 24 امتیاز ممکن توانسته 19 امتیاز به دست آورد و در مقایسه با نیم‌فصل اول که پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در 8 بازی ابتدایی، 18 امتیاز کسب کرده بود، نتایج بهتری گرفته و امتیاز بیشتری دشت کند. 

با توجه به تمایل درویش برای ادامه همکاری با اوسمار در فصل آینده، سرمربی برزیلی، با چهره‌ای مصمم‌تر از قبل در تمرینات ظاهر شده و تلاش بیشتری برای موفقیت تا پایان فصل خواهد کرد تا قهرمان کردن تیمش، حتی یک مخالف هم در راه ادامه همکاری پرسپولیس با او وجود نداشته باشد. 

7899