پیش‌بازی صنعت نفت - پرسپولیس؛ اوسمار به دنبال صدرنشینی در آبادان

پیش‌بازی صنعت نفت - پرسپولیس؛ اوسمار به دنبال صدرنشینی در آبادان

پایگاه خبری فوتبالی - صنعت نفت پس از برد بزرگ خود مقابل سپاهان، این‌بار در آبادان میزبان پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، صنعت نفت در آبادان میزبان پرسپولیس است. دیداری که در بازی رفت و در تهران با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

صنعت نفت در شرایطی باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که با فراز کمالوند دو نتیجه دو بر یک را تجربه کرده، یکی برد با این نتیجه مقابل سپاهان و دیگری باخت به استقلال خوزستان. با این وجود برد برزیلی‌ها مقابل سپاهان در آبادان باعث شده تا امیدها به اردوی این تیم برای بقا در لیگ برتر بازگردد و حالا نفتی‌ها با کمالوند در دومین میزبانی بزرگ خود باید مقابل یک تیم مدعی دیگر یعنی پرسپولیس قرار بگیرند و باید دید چه عملکردی خواهند داشت.

در سمت دیگر پرسپولیس این روزها با اوسمار ویرا غیرقابل توقف شده و هفت برد از هشت مسابقه قبلی خود به دست آورده‌اند و فقط در این بین یک تساوی در دربی داشته است. قرمزها با این نتایج به یک قدمی استقلال در صدر هم رسیده‌اند و حتی می‌توانند در صورت برتری در دیدار سخت خارج از خانه فردا، حداقل ۲۴ ساعت صدرنشین شوند.

اما آمار تقابل‌های لیگ برتری دو تیم به شکل قابل توجهی به نفع پرسپولیسی‌هاست و این تیم ۲۰ بازی از ۲۹ دیدار دو تیم را برنده بوده و فقط ۴ مرتبه شکست خورده تا کاملاً دست بالایی نسبت به میزبان فردای خود داشته باشد.

همچنین سهم صنعت نفت در ۱۳ بازی اخیر با پرسپولیس و در شش سال فقط یک پیروزی دو بر صفر در آبادان بوده که دو سال پیش به دست آمده و باید دید شاگردن کمالوند موفق به بهبود این آمار برابر رقیب نامدار خود خواهند شد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: صنعت نفت در اهواز با نتیججه دو بر یک مغلوب استقلال خوزستان شد و پرسپولیس با یک گل در تهران از سد ملوان گذشت.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در رده دوم جای دارد و صنعت نفت با ۱۶ امتیاز تیم پانزدهم جدول است.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس

پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹

ورزشگاه تختی آبادان

تیم داوری: علی اصغر مومنی، محمد عطایی و دانیال باشنده 

1997