عکس، خودداری بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی آرم منچسترسیتی

عکس، خودداری بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی آرم منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه اتحاد تمرین کردند تا آخرین تمرین خود را پیش از بازی حساس مقابل منچسترسیتی در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی بسیار تماشایی بود و با تساوی سه بر سه به اتمام رسید. در حقیقت بازیکنان رئال مادرید دو بار از حریف عقب افتادند اما در نهایت شکست نخوردند. خاطره شکست سنگین فصل گذشته در ورزشگاه اتحاد باعث می شود تا رئالی ها بازی امشب را خیلی جدی بگیرند و با تمام وجود وارد زمین شوند. 

حالا تصویر جالبی از بازیکنان رئال پیش از تمرین دیشب در شبکه های اجتماعی منتشر و وایرال شده است. در حقیقت بازیکنان رئال مادرید در زمان ورود به زمین ترجیح می دهند که روی آرم منچسترسیتی نروند و از بغل این آرم رد می شوند تا احترام خود را به حریفشان نشان بدهند.

منچسترسیتی و رئال مادرید، دو قدرت برتر فوتبال اروپا هستند که در حال حاضر در صدر جدول لیگ های انگلیس و اسپانیا جای گرفته اند. در واقع هر کدام از دو تیم که به نیمه نهایی برسند، به بخت جدی رسیدن به فینال و قهرمانی تبدیل می شوند. در دو سال اخیر، دو تیم دو بار در مراحل حذفی چمپیونزلیگ به مصاف همدیگر رفته اند که سهم هر کدامشان یک صعود بوده است.

4125