از قرار گرفتن آرم باشگاه رئال مادرید بر روی سینه ام، سپاسگزارم

از قرار گرفتن آرم باشگاه رئال مادرید بر روی سینه ام، سپاسگزارم

پایگاه خبری فوتبالی – جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، پروژه ای که توسط این باشگاه به او ارائه شده بود را دلیل اصلی انتقالش به رئال مادرید می‌داند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول و منچستر سیتی، در تابستان گذشته به شدت برای جذب جود بلینگام فشار می‌آوردند اما این تیم اسپانیایی بود که توانست او را متقاعد کند تا با انتقالی 134 میلیون یورویی به سانتیاگو برنابئو بیاید. 

جود بلینگام پیش از تقابل با منچستر سیتی در اینباره گفت:" من با تیم‌های دیگر نیز مذاکره کردم اما وقتی رئال مادرید پا پیش گذاشت، جایی برای فکر کردن نماند. بزرگی باشگاه، پروژه تیم، برنامه ای که داشتند، شانس بازی با چنین بازیکنان فوق العاده ای، من با کمال میل آن را پذیرفتم. این دلیل من برای تصمیمم بود. نکات بی شماری درباره باشگاه است که می‌توانم از آن‌ها نام ببرم. من بابت هربار که وارد تمرینات می‌‌شوم و لوگوی باشگاه بر روی سینه ام قرار می‌گیرد، سپاسگزار هستم."

همینطور یکی از نکات تاثیرگزار برای تصمیم گیری بلینگام، حضور کارلو آنچلوتی بر روی نیمکت رئال مادرید بوده است زیرا او پیش از این توانسته تا جوانان با استعدادی مانند، وینیسیوس جونیور، رودریگو، شوآمنی و مانند آن‌ها را به ستارگانی بزرگ تبدیل کند، گزینه ای که برای آینده بلینگام بسیار تعیین کننده بود.

2102