نکونام برای هواداران استقلال فراخوان صادر کرد! (عکس)

نکونام برای هواداران استقلال فراخوان صادر کرد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام خواستار حضور حداکثری هواداران استقلال در بازی حساس با شمس آذر شد. 

به گزارش فوتبالی، استقلال تا پایان فصل ۷ بازی بسیار حساس را در پیش رو دارد و اگر بتواند در تک تک آن‌ها با دست پر زمین مسابقه را ترک کند بدون توجه به نتایج سایر رقبای خود و به ویژه پرسپولیس به پنجمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر دست پیدا می‌کند. 

آبی‌ها روز جمعه باید در تهران به مصاف شمس آذر سرِ حال این روزها بروند و برای حفظ صدر جدول در این مقاطع حساس فصل نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه و کسب ۳ امتیاز دارند؛ شاگردان جواد نکونام در بازی رفت خود مقابل این تیم در قزوین به تساوی دو بر دو رضایت دادند و از زهردار بودن تیم تحت هدایت سعید دقیقی آگاهی لازم را دارند. 

استقلال که در فصل جاری از ۱۱ بازی خانگی خود موفق به کسب ۲۹ امتیاز شده است در شرایطی میزبان شمس آذر خواهد بود که در دو بازی قبلی خود در ورزشگاه آزادی موفق به کسب پیروزی نشده است و می‌داند که اگر سناریوی دو مسابقه خانگی قبلی تکرار شود ممکن است به قیمت از دست رفتن جام قهرمانی تمام شود. 

به همین خاطر جواد نکونام با انتشار یک استوری در صفحه رسمی خود خواستار حضور حداکثری هواداران استقلال در بازی پبش روی این تیم شده است؛ تاکنون ۱۷ هزار بلیت بازی دو تیم استقلال و شمس آذر خریداری نشده است. 

۹۰۹۸