بازیکنان بارسلونا در مورد صحبت‌های جنجالی هافبک آلمانی چه نظری دارند؟

بازیکنان بارسلونا در مورد صحبت‌های جنجالی هافبک آلمانی چه نظری دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی بارسلونا عادت دارد که در زمانی که این تیم خوب عمل نمی کند، خیلی رک و صریح از هم تیمی هایش انتقاد کند.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست بارسلونا در ال کلاسیکوی دور رفت، گوندوغان از بازیکنان بارسلونا انتقاد کرده بود و بی خیالی برخی از آنها در رختکن مونجوویک پس از شکست را زیر سوال برده بود. آن صحبت ها باعث ناراحتی برخی بازیکنان بارسلونا شد و گوندوغان مجبور شد که در رختکن در مقابل بقیه در مورد حرفهایش توضیح بدهد تا مانع از تشدید دلخوری شود. 

پس از حذف بارسلونا مقابل پی اس جی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گوندوغان برای یک بار دیگر دست به کار شد و از هم تیمی هایش انتقاد کرد. او از بازیکن خاصی اسم نبرد اما مشخص بود که اشتباه ارائوخو به خاطر اخراج، کانسلو روی پنالتی و لواندوفسکی روی دفاع نکردن در صحنه گل ویتینیا باعث دلخوری او شده است. 

آس گزارش داده است که بر خلاف دفعه قبل، این بار بازیکنان بارسا چندان از صحبت های گوندوغان دلخور نیستند. در حقیقت بسیاری از هم تیمی هایش قبول دارند که حرفهای او درست است و اشتباهات فردی بازیکنان باعث این شکست شده است. بدین ترتیب نیازی نیست که گوندوغان بر خلاف دفعه قبلی به خاطر صحبت هایش از کسی عذرخواهی کند. 

بارسلونا یکشنبه شب بازی بسیار حساسی مقابل رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو در پیش خواهد داشت.

4125