دربی اصفهان رکورد ویژه ذوب‌آهن را خراب کرد

دربی اصفهان رکورد ویژه ذوب‌آهن را خراب کرد

پایگاه خبری فوتبالی- ذوب‌آهن برای اولین بار در فصل جاری در یک بازی خارج از خانه شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، ذوب‌آهن اصفهان یکی از تیم‌های خاص این فصل لیگ برتر محسوب می‌شد. تیمی که برخلاف بازی‌های خانگی، عملکرد بسیار خوبی در بازی های خارج از خانه داشت و تا قبل از انجام بازی امروز، هیچ شکستی را بیرون فولادشهر تجربه نکرده بود.

گاندوها قبل از بازی با سپاهان، از ۲۲ بازی انجام شده خود به ۷ برد، ۹ تساوی و ۶ شکست دست یافته بودند تا با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرند.

تیم سبزپوش اصفهانی در ۱۱ بازی خود در فولادشهر فقط یک بار مقابل تراکتور به پیروزی رسیده بودند و حسرتی شش ماهه برای کسب پیروزی در زمین خودی دارند اما عملکرد این تیم در بازی‌های خارج از خانه شکل کاملاً متفاوتی داشت و آن‌ها از ۱۱ بازی انجام شده بیرون فولادشهر، ۲۳ امتیاز کسب کردند که باتوجه به ۳۰ امتیازی بودن شاگردان ربیعی نشان دهنده کیفیت کار این تیم در بازی های خارج از خانه است.

اما دربی اصفهان این رکورد ویژه را برای ذوبی‌ها خراب کرد و آن‌ها بالاخره در یک مسابقه خارج از خانه که در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شد، شکست خوردند تا این خط تیره مثبت برای شاگردان محمد ربیعی پاک شود.

البته که این شکست هم در اصفهان به دست آمده و باید دید این تیم بالاخره خارج از اصفهان هم طعم تلخ باخت را در ادامه فصل خواهد چشید یا نه.

1997