پورحمیدی و تکاپو برای فرار از نحسی سیزده!

پورحمیدی و تکاپو برای فرار از نحسی سیزده!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا حسین پورحمیدی می‌تواند پس از بازی سنگینی که مقابل ذوب‌آهن داشت، به شرایط خوبش بازگردد؟

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی فصل سختی را در تبریز پشت سر می‌گذارد. دروازه‌بان ملی‌پوشی که پس از اشتباهات ابتدای فصل توانست شرایط خود را بهتر کند و هم‌اکنون با کسب سیزده کلین‌شیت پس از سید حسین حسینی، کاپیتان استقلال، دومین سنگربان برتر لیگ از این حیث است.

با این وجود پورحمیدی دو بازی است که دچار نحسی عدد سیزده شده و نتوانسته در دو دیدار اخیر مقابل آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن، دروازه خود را بسته نگه دارد و پنج گل دریافت کرده است.

اتفاقاتی که منجر به شعارهای اعتراضی شدیدی علیه این بازیکن در بازی با ذوب‌آهن هم شد و حتی کار به جایی رسید که تی‌تی‌ها به صورت یکصدا محمدرضا اخباری دروازه‌بان سابق خود را تشویق کردند. اتفاقاتی که واکنش محمد نصرتی را هم در پی داشت و این مربی در صحبت‌های پس از بازی خود بابت شعارهای داده شده علیه بازیکنان این تیم از جمله پورحمیدی به گریه افتاد!

حال باید دید دروازه‌بان خوزستانی تراکتور خواهد توانست در بازی خارج از خانه این تیم از نحسی عدد سیزده گذشته و تعداد کلین‌شیت‌های خود را به عدد چهارده برساند و با فراموشی فشارها و با روحیه مناسبی مقابل ذوب‌آهن در بازی جام حذفی قرار بگیرد یا نه.

1997