تبعات فاجعه امضای قرارداد با دو سرمربی/ احتمال تغییرات مدیریتی در فولاد در صورت شکست مقابل مس رفسنجان

تبعات فاجعه امضای قرارداد با دو سرمربی/ احتمال تغییرات مدیریتی در فولاد در صورت شکست مقابل مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- طبق اخباری که به فوتبالی رسیده است، ناکامی فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم احتمال برکناری مدیرعامل این باشگاه را افزایش می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، فولاد خوزستان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرد اما این روند در نیم‌فصل دوم هم ادامه یافت در حالی که تغییرات مداوم مدیریتی و فنی هم تغییری در روند این باشگاه ایجاد نکرد.

عبدالله ویسی که به تازگی کار خودش را در اهواز آغاز کرده طبیعتا فرصت بیشتری برای تغییر شرایط خواهد داشت اما وضعیت مدیریت این باشگاه کاملا متفاوت است.

ماجرای جنجالی انتخاب سرمربی جدید، مذاکرات بی نتیجه با یحیی گل‌محمدی، محمد ربیعی و مخالفت کارخانه ذوب‌آهن و از همه بدتر امضای قرارداد با مهدی رحمتی و در نهایت انتخاب ویسی سریال اشتباهات رضاییان را تکمیل کرده و سرپرست موقت این باشگاه که هنوز حکم مدیرعاملی را هم دریافت نکرده در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دارد.

در صورت عدم نتیجه‌گیری فولاد در بازی هفته بیست‌وچهارم مقابل مس برکناری سرپرست این باشگاه با توجه به فشارهای بیرونی و نارضایتی مدیران شرکت و اعضای هیات‌مدیره همچنین هواداران فولاد کاملا محتمل به نظر می‌رسد.

ظاهرا مدیران شرکت فولاد بر این باور هستند که مدیریت موقت ماه‌های اخیر با وجود افزایش چشمگیر هزینه‌ها و اقدامات جنجالی بی‌نتیجه هیچ تاثیر مثبتی در روند حرکت تیم نداشته و بالعکس فولاد را در موقعیت سخت‌تری قرار داده که خطر سقوط را بیش از هر زمان دیگری احساس می‌کند.

۹۰۹۸