جنجال دوباره امیلیانو مارتینز در مقابل هوادارن فرانسوی

جنجال دوباره امیلیانو مارتینز در مقابل هوادارن فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی- امیلیانو مارتینز دروازه بان جنجالی استون ویلا در لیگ کنفرانس اروپا مجددا حاشیه ساز شد.

به گزارش فوتبالی، در دیدار برگشت دو تیم لیل و استون ویلا در مرحله برگشت دور ۱/۴ نهایی لیگ کنفرانس اروپا و در دیداری که در کشور فرانسه برگزار شد دروازه بان آرژانتینی یکبار دیگر در مقابل هوادارن فرانسوی جنجال به پا کرد. در حالی که بازی دو استون ویلا و لیل پس از تساوی در وقت های عادی و اضافی به ضربات پنالتی کشیده شده بود ، امیلیانو مارتینز در خلال ضربات برای انجام دادن جنگ روانی با نشان دادن علامت سکوت هواداران لیل را تحریک می کرد . در نهایت داور این دیدار به دلیل  این حرکت به مارتینز کارت زرد نشان داد.

البته این پایان جنجال دروازه بان آرژانتینی نبود زیرا مارتینز بعد از مهار پنالتی آخر تیم لیل و صعود استون ویلا به جمع ۴ تیم برتر رقابت های لیگ کنفرانس باز هم در مقابل هواداران عصبانی تیم لیل در فرانسه حرکات موزون عجیبی انجام داد و سپس با خنده آنها را به تمسخر گرفت.

این اولین باری نیست که این دروازه‌بان آرژانتینی پس از جام جهانی ۲۰۲۲ و فینال این رقابت ها که با قهرمانی آرژانتین همراه بود در مقابل هوادارن فرانسوی جنجال ساز می شود. او چند بار با مورد تمسخر دادن کیلیان امباپه و البته هوادارن فرانسوی باعث ناراحتی فوتبالدوستان این کشور شده بود و حالا این اتفاق خشم فرانسوی ها را نسبت به او برانگیخته است.

۱۰۰۹