کاپیتان استقلال رکورد علی بیرو را از آنِ خود می‌کند؟

کاپیتان استقلال رکورد علی بیرو را از آنِ خود می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- سیدحسین حسینی شانس این را دارد تا در پایان لیگ بیست و سوم رکورد علی بیرو را از آنِ خود کند.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان استقلال که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی در چارچوب دروازه داشته و در بسیاری از مسابقات نقش منجی را برای تیمش ایفا کرده است حالا در آستانه ثبت یک رکورد خاص قرار دارد!

حسینی که تا به اینجای فصل در همه 23 بازی قبلی استقلال در لیگ برتر به میدان رفته است تنها 12 مرتبه دروازه‌اش باز شده و در 14 مسابقه موفق به ثبت کلین‌شیت شده که از این حیث بهترین عملکرد را نسبت به سایر دروازه‌بان‌ها داشته است.

این دروازه‌بان 31 ساله که سابقه دو قهرمانی با استقلال در لیگ برتر را در کارنامه دارد در لیگ بیست و یکم بهترین ورژن خود را به نمایش گذاشت و در 26 مسابقه‌ای که به میدان رفت موفق به ثبت 18 کلین‌شیت شد.

حالا او در فصل جاری فرصت این را دارد تا با ثبت 5 کلین‌شیت از 7 مسابقه پیش روی استقلال، رکورد خود را بهبود ببخشد و همچنین اگر بتواند در همه 7 بازی باقی مانده استقلال در لیگ بیست و سوم گل نخورد و به اصطلاح کلین‌شیت کند می‌تواند شمار بازی‌هایی که در این فصل با دروازه بسته به پایان رسانده است را به عدد 21 برساند و در اتفاقی جالب از رکورد استثنایی علیرضا بیرانوند که در فصل پیش موفق به ثبت 20 کلین‌شیت با پیراهن پرسپولیس شد عبور کند.

9098