نبرد تفاضل گل سرخابی‌ها داغ شد؛ بیست و بیست!

نبرد تفاضل گل سرخابی‌ها داغ شد؛ بیست و بیست!

پایگاه خبری فوتبالی- فاصله تفاضل گل سرخابی‌ها بعد از بازی‌های این هفته به صفر رسید!

به گزارش فوتبالی، بازی حساس و جذاب تیم‌های استقلال و شمس آذر در چهارچوب هفته بیست و و چهارم لیگ برتر با پیروزی 3 بر دو استقلال به پایان رسید. استقلال ابتدا 3 گل زده بود اما در دقایق پایان دو گل دریافت کرد.

با این پیروزی استقلال 3 امتیاز گرفت و با 53 امتیاز دوباره به صدر جدول صعود کرد. به این ترتیب شاگردان جواد نکونام اجازه ندادند صدرنشینی پرسپولیس بیشتر از یک روز ادامه پیدا کند.

به این ترتیب و با پیروزی دیشب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، رقابت نزدیک استقلال و پرسپولیس در صدر جدول ادامه پیدا کرد و دو تیم نشان دادند اصلا قصد ندارند در این مبارزه کوتاه بیایند.

حالا فاصله امتیازی دو تیم در صدر جدول روی همان یک امتیاز مانده است اما پرسپولیس، در یک مورد دیگر به شدت به استقلال نزدیک شده است. با نتایجی که بازی‌ دیشب پرسپولیس و بازی امشب استقلال رقم خورد تفاضل گل دو تیم در عدد 20 مساوی شد!

پرسپولیس قبل از بازی با صنعت نفت تفاضل گل 17+ داشت و تفاضل گل استقلال هم 19+ بود. اما بعد از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت تفاضل پرسپولیس به 20+ رسید و استقلال هم با پیروزی 3 بر دو مقابل شمس آذر تفاضلش را از 19+ به 20+ رساند.

به این ترتیب رقابت دو تیم استقلال و پرسپولیس در صدر جدول که بسیار نزدیک دنبال می‌شد حالا نزدیک‌تر هم شده است و مساله تفاضل گل هم تبدیل به یک عرصه رقابتی برای این دو تیم شده است.

1359