امباپه مثل کریستیانو رونالدو است

امباپه مثل کریستیانو رونالدو است

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو ستاره برزیلی منچستریونایتد معتقد است کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی پاریسن ژرمن از نظر گلزنی شبیه به کریستیانو رونالدو می باشد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی در تابستان امسال به پایان می رسد و او هرگونه پیشنهاد تمدید قرارداد با این باشگاه فرانسوی را تاکنون رد کرده و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، او در تابستان آینده به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، کاسمیرو که قبلاً سابقه بازی در کنار کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را داشته به ال چیرینگیتو درباره چالش های احتمالی امباپه در سانتیاگو برنابئو گفت: "امباپه من را به یاد کریستیانو می اندازد. او در زمین خیلی خطرناک است و همیشه گل را بو می کشد. شما باید نگران این پسر باشید، چون در هر صورت او گل خواهد زد. کریستیانو نیز همینطوری بود. این دو نفر از نظر تعداد گل های زیاد شبیه به هم هستند."

امباپه در بین سال های 2021 و 2023 در کنار لیونل مسی در پی اس جی بازی کرد، اما همیشه ادعا کرده که طرفدار بزرگ کریستیانو رونالدو می باشد. عبدو دیالو هم تیمی سابق امباپه در سال 2022 گفت: "کیلیان بزرگ ترین طرفدار رونالدو است. اگر شما مسی را برتر از رونالدو قرار دهید، کیلیان به مدت یک ساعت با شما بحث خواهد کرد."

4416