سرمربی اسبق یوونتوس و چلسی راهی لیگ برتر انگلیس می‌شود؟

سرمربی اسبق یوونتوس و چلسی راهی لیگ برتر انگلیس می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر مائوریسیو ساری بدون تیم است و برخی از باشگاه ها به دنبال این هستند که او را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کنند.

به گزارش فوتبالی ، ساری به عنوان سرمربی لاتزیو در این فصل عملکرد چندان جالبی نداشت و ماه گذشته بود که پس از شکست تیمش مقابل اودینزه از هدایت این تیم برکنار شد. ساری حدود سه سال سرمربی لاتزیو بود.

این سرمربی ایتالیایی که در حال حاضر 65 سال سن دارد و سابقه هدایت تیم های یوونتوس و چلسی را هم در کارنامه خود دارد به تازگی مورد توجه برخی از تیم های لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

به نقل از TMW، ساری در حال حاضر زیر نظر دو باشگاه وستهام یونایتد و نیوکاسل یونایتد است و این دو باشگاه او را به عنوان سرمربی جدید خود برای فصل آینده می خواهند. وستهام در این امر جدی تر است چرا که آن ها به عنوان یک جانشین برای دیوید مویس می گردند.

البته ساری به تازگی پیشنهاد ناتینگهام فارست را رد کرده است چرا که ساری از مدیران تیمی که او را به خدمت می گیرند، انتظار دارد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حداقل پنجاه میلیون یورو خرج کنند و بازیکنان مد نظر ساری را به خدمت بگیرند.

1470