جدال ايرانی های امارات به سود عزت‌اللهی شد؛ گل در جواب پاس گل

جدال ايرانی های امارات به سود عزت‌اللهی شد؛ گل در جواب پاس گل

پایگاه خبری فوتبالی- یاران سعید عزت اللهی به پیروزی پر گل مقابل الاتحاد کلبا دست یافتند. 

به گزارش فوتبالی، رقابتهای هفته بیستم لیگ امارات امروز با چهار دیدار پیگیری شد، دیدار شباب الاهلی و الاتحاد کلبا که به‌ دلیل حضور لژیونرهای ایرانی برای فوتبال‌دوستان ایرانی حائز اهمیت بود، به سود سعید عزت اللهی به پایان رسید تا مهدی قایدی در کسب دومین پیروزی متوالی در جدال ایرانی ها ناکام بماند.

اولین گل این دیدار خیلی زود و در دقیقه 5 روی ارسال مهدی قایدی توسط آندرس ومبرگار برای الاتحاد کلبا به ثمر رسید. تلاش های بازیکنان شباب الاهلی برای رسیدن به گل در دقایق اضافه نیمه نخست جواب داد و آنها در دقیقه 1+45 به گل تساوی رسیدند، اما این پایان کار نبود و سعید عزت اللهی در دقیقه 5+45 گل دوم شباب الاهلی را به ثمر رساند تا جواب خوبی به پاس گل قایدی داده باشد و آنها برنده به رختکن بروند. در نیمه دوم هم این بازیکنان شباب الاهلی بودند که از فرصت های خود به خوبی استفاده کردند و با گلزنی در دقایق 70 و 74 با نتیجه 4 بر 1 پیروز این دیدار شدند.

سعید عزت اللهی که در دقایق پایانی نیمه اول گل دوم تیمش را به ثمر رسانده بود در دقیقه 62 تعویض شد و مهدی قایدی هم که پاس گل تک گل تیمش را ارسال کرده بود در دقیقه 77 از زمین خارج شد. قایدی که هفته گذشته در نبرد با احمد نوراللهی به پیروزی رسیده بود، در سومین جدالش با ایرانی ها در امارات شکست تلخی را تجربه کرد.

شباب الاهلی درحال حاضر با 40 امتیاز در رده دوم و الاتحاد کلبا با 20 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ امارات قرار دارد.

2636