شاهکار عنایتی؛ پیکان تیم پنجم جدول دورِ برگشت است

شاهکار عنایتی؛ پیکان تیم پنجم جدول دورِ برگشت است

پایگاه خبری فوتبالی- نتایج پیکان در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول بعد از حضور رضا عنایتی روی نیمکت خودروسازان پیشرفت چشمگیری داشته است. 

به گزارش فوتبالی، تیم پیکان در نیم فصل اول با 11 امتیاز و کسب 6 باخت و 8 تساوی و فقط 1 برد که آن را هم مقابل آخرین تیم جدول یعنی استقلال خوزستان به دست آورد در رتبه سیزدهم جدول به کار خود پایان داد. پیکان لیگ بیست و سوم را با حضور رسول خطیبی سرمربی سابق آلومینیوم اراک آغاز کرد که پس از کسب نتایج ضعیف از این تیم تهرانی جدا شد تا مسئولین باشگاه پیکان با رضا عنایتی سرمربی سابق و فصل پیش هوادار تهران از اول آذر ماه و هفته یازدهم برای ادامه فصل و تا پایان به توافق برسند. 

پس از حضور رضا عنایتی روی نیمکت خودروسازان این تیم در 14 هفته گذشته به 3 برد، 8 تساوی و 3 باخت رسیده است. تیمی که در نیم فصل اول در مجموع 11 امتیاز کسب کرد و در رتبه 13 جدول قرار گرفت. اما نکته جالب توجه تیم پیکان در نیم فصل دوم، کسب 14 امتیاز در 9 بازی گذشته و رتبه پنجم در جدول دور برگشت لیگ برتر فوتبال است. جایی که میزان امتیازات به دست آمده آنها با تیم سوم جدول یعنی طلایی پوشان سپاهان در دور برگشت برابری می‌کند. 

با کسب نتایج قابل قبول نسبت به نیم فصل اول اکنون تیم پیکان تا پایان هفته 24 لیگ برتر با یک پله صعود و 25 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول در فاصله 6 هفته به پایان مسابقات ‌قرار گرفته است. باید دید که آیا رضا عنایتی با شاگردان خود می‌تواند به رتبه تک رقمی لیگ برسد یا خیر؛ موفقیتی که پیش از این رضا عنایتی با تیم هوادار نتوانسته بود در فصل پیش کسب کند. او فصل پیش با تیم هوادار در رتبه 10 لیگ را به پایان رساند.

تیم پیکان 6 اردیبهشت ماه در هفته 25 در قزوین باید به مصاف شمس آذر برود.

1229