بهترین تیم برای زیدان از نگاه مهاجم فرانسوی

بهترین تیم برای زیدان از نگاه مهاجم فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس ساها مهاجم فرانسوی سابق منچستریونایتد از نشستن زین الدین زیدان روی نیمکت این باشگاه استقبال کرد. 

به گزارش فوتبالی، طبق اخبار اخیر، حتی قهرمانی در اف ای کاپ و پیروزی مقابل منچسترسیتی شاید برای سران منچستریونایتد کافی نباشد و در صورت ناکامی شیاطین سرخ در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، اریک تن هاگ جایگاهش را در الدترافورد از دست خواهد داد. این سرمربی هلندی قول داده بود که تیمش در بالاترین سطح فوتبال بازی کند، اما نمایش های اخیر تیمش اصلاً راضی کننده نبوده و آن ها حتی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری بازی 3-0 برده را 3-3 مساوی کردند و شانس آوردند که در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

لوئیس ساها در مصاحبه ای گفت: "چند سالی است که می گویم زیدان بهترین مربی برای باشگاه است و هیچ شکی در این باره ندارم. همه می دانیم که شغل رویایی او، هدایت تیم ملی فرانسه است، اما ما نمی دانیم که باید تا چه مدتی برای رسیدن به رویایش صبر کند. او می تواند کمی انگلیسی صحبت کند. فکر نمی کنم کسی مخالف نشستن زیدان روی نیمکت یونایتد باشد. او می تواند اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان تزریق کند تا همگی در بالاترین سطح باشند. همه او را تحسین می کنند."

4416