رونالدو مثل مسی، «نابغه» نیست

رونالدو مثل مسی، «نابغه» نیست

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کاپلو سرمربی باتجربه ایتالیایی درباره بحث بهترین بازیکن تاریخ صحبت کرد و معتقد است کریستیانو رونالدو از نظر نبوغ در حد و اندازه های لیونل مسی نیست.

به گزارش فوتبالی، مبحث «بهترین بازیکن تاریخ» در 2 دهه اخیر بین فوتبال دوستان یک بحث بسیار داغ و جنجالی بوده. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو عضو جداناپذیر این بحث بوده اند و در حقیقت آن ها در مجموع به 13 توپ طلا دست یافته اند و رکوردهای زیادی در کتاب های تاریخی جابجا کردند. 

به نقل از سایت گل، بدون شک، مسی و رونالدو دو ستاره بی بدیل تاریخ فوتبال هستند. حالا فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید و یوونتوس به خبرنگاران گفت: "رونالدو یک بازیکن عالی است. او جام های زیادی برده و همچنین چند توپ طلا دارد، اما همانطور که قبلاً نیز گفتم، او به خوبی لیونل مسی نیست. از نظر من، اگر شما بین مسی و رونالدو بخواهید یکی را انتخاب کنید، انتخاب من مسی است. رونالدو یک گلزن خارق العاده است. شوت های زیادی می زند و می داند که برای بردن چه کاری لازم است، اما مثل مسی یک نابغه نیست. به همین سادگی."

لیونل مسی و رونالدو در سال 2024 به ترتیب 36 و 39 ساله هستند، اما همچنان نمایش های درخشانی در اینتر میامی و النصر عربستان دارند.

4416