برد و باختهای پرسپولیس در پنالتی‌های جام حذفی، برابر شد

برد و باختهای پرسپولیس در پنالتی‌های جام حذفی، برابر شد

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در بیستمین تجربه‌اش از کشیدن بازیهایش به ضربات پنالتی در جام حذفی، بازنده از زمین خارج شد.

به گزارش فوتبالی،پرسپولیس شب گذشته در حالی که دو بار آن هم با اختلاف دو گل از حریف خود پیش افتاد اما در نهایت نتوانست برتری خود را حفظ کند و در ضربات پنالتی، نتیجه را به آلومینیوم واگذار کرد و از گردونه رقابت ها حذف شد. 

دیشب بیستمین دیداری بود که مسابقات پرسپولیس در جام حذفی به پنالتی کشیده میشود. تا قبل از بازی دیشب، قرمزها در 10 مسابقه که به پنالتی کشیده شده بود، برنده از زمین خارج شده بودند اما شکست به آلومینیوم در ضربات پنالتی، باعث شد که آمار برد و باختهای پرسپولیس در دیدارهایش در جام حذفی که به پنالتی کشیده شده، برابر شود.

بردهای پرسپولیس در ضربات پنالتی، مقابل استقلال، برق تهران، صبا، داماش، راه آهن، گل گهر، شهر خودرو، ون پارس اصفهان و سپاهان (دو بازی) بوده است.

باختهای پرسپولیس هم مقابل ابومسلم، صنعت نفت، ملوان، فولاد، قشقایی، آلومینیوم و دو بار مقابل استقلال و سپاهان رقم خورده است.

قرمزها، یک بار در دور یک سی و دوم، ۳ بار در دور یک هشتم، سه بار در دور یک چهارم، دو بار در فینال و یک بار هم در مرحله نیمه نهایی بازنده ضربات پنالتی بوده‌اند. 

7899