پیش بازی سپاهان – پدیده / فصل جبران

پیش بازی سپاهان – پدیده / فصل جبران

وبسایت رسمی برنامه نود - پرافتخارترین تیم لیگ برتر فصل بدی را پشت سر گذاشت.

سه شنبه 5 مرداد 95، هفته اول لیگ برتر فوتبال

فولاد مبارکه سپاهان – پدیده خراسان

ساعت 20:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

به گزارش وب سایت برنامه نود، سپاهان در لیگ پانزدهم یکی از بدترین فصول خود را تجربه کرد و حالا با آوردن عبداله ویسی، مربی قهرمان لیگ قصد دارد جبران مافات کند.

ویسی می خواهد ثابت کند قهرمانی فصل قبلش یک جرقه نبوده است. این مربی جوان می خواهد سپاهانی تازه بسازد و به همین دلیل یک خانه تکانی قابل توجه در تیم ایجاد کرد. بسیاری از بازیکنان قدیمی سپاهان جدا شدند و در آنسو لی اولیویرا، موسی کولیبالی، جلال الدین علی محمدی، طالب ریکانی، مهرداد محمدی و فرید بهزادی کریمی جذب شدند شجاع خلیل زاده هم به سپاهان برگردانده شده است.

محرم نویدکیا هم در سپاهان ماندنی شد و باید دید ویسی در بازی اول از او استفاده خواهد کرد یا خیر؟ به هر حال هواداران سپاهان فردا در بازی با پدیده تیمی را می بینند که شباهت زیادی به تیم فصل قبل شان ندارد و در تمامی پست ها نفرات جدید حضور خواهند داشت.

پدیده فصل گذشته نتایج آبرومندانه ای گرفت به ویژه برابر تیم های بزرگ. این تیم هم تغییرات کمی در فصل نقل و انتقالالت داشت. شهاب گردان، مهرداد کفشگری، محمدرضا خرسندنیا و مهرداد کفشگری خریدهای قابل توجه پدیده اند. شهاب گردان که از سپاهان کنار گذاشته شد برای این بازی انگیزه بسیار زیادی دارد تا توانایی هایش را به ویسی ثابت کند.

تیم داوری: رضا کرمانشاهی – ایوب غلامزاده – فرهاد مروجی – علی صفایی – ناظر: حسین نجاتی

57189