کلوپ: هندرسون در لیورپول می ماند

کلوپ: هندرسون در لیورپول می ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - یورگن کلوپ، با اشاره به اینکه جردن هندرسون بازیکنی موثر در ترکیب لیورپول است، هرگونه احتمال انتقال این بازیکن به تیم دیگر را رد کرد و از او به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان لیورپول یاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ با رد شایعات منتشر شده مبنی بر خارج شدن هندرسون از لیورپول، او را یکی از مهمترین بازیکنان لیورپول معرفی کرد. پس از آنکه استیون جرارد، لیورپول را به مقصد ال ای گلکسی ترک کرد، مهمترین چالش مسئولین لیورپول، انتخاب کاپیتانی حدید برای قرمزها بوده است، با این حال جوردن هندرسون به دلیل سابقه حضورش در لیورپول، سال گذشته به عنوان کاپیتان این تیم به میدان رفت اما مدت زیادی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. با این حال این مربی آلمانی اعلام کرد قطعا هندرسون در برنامه‌های او برای فصل جدید نقش عمده‌ای دارد تا نقطه پایان بگذارد بر شایعات خروج او از لیورپول. او در مورد این بازیکن در مصاحبه با سایت Fourfourtwo اعلام کرد:

هر روز تلاش او را در تمارین می‌بینم، بنابراین اگر برای ادامه حضور او در لیورپول ذره‌ای شک داشتم، اعلام می‌کردم. سبک بازی او را دوست دارم و احساس می‌کنم بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. بازیکنی که در فصول گذشته در لیورپول موفقیت چندانی به دست نیاورده، عامل نا موفقیت این تیم نبوده است چراکه عوامل زیادی در عدم موفقیت لیورپول نقش داشته اند. احساس می‌کنم باید آرامش خودمان را حفظ کنیم تا با توانایی هایی که داریم به میدان برویم، در اینصورت به موفقیت خواهیم رسید. هندرسون بازیکنی با توانایی‌های بسیار بالا است که در سال‌ها گذشته با لیورپول به موفقیت‌های زیادی نرسیده است، اما اگر فوتبال خودمان را ارائه دهیم، شانس خوبی برای کسب قهرمانی‌ها خواهیم داشت. باید برای چیزی که نیاز داریم به دست آوریم، تلاش بیشتری نسبت به چیزی که میخواهیم به دست آوریم، انجام دهیم.

لیورپول در هفته سوم مسابقات لیگ برتر در حالی باید به مصاف تاتنهام هاتسپور برود که در دو دیدار اولیه خود، یک برد و یک باخت به دست آورده است.

1899