اتفاق ویژه؛ حضور معاون وزیر ورزش در یک پرونده فساد مالی؟

اتفاق ویژه؛ حضور معاون وزیر ورزش در یک پرونده فساد مالی؟

وبسایت رسمی برنامه نود - نام یکی از معاونان محمود گودرزی در پرونده فساد مالی شهرداری تهران مطرح شد.

به گزارش سایت نود،‌ پایگاه خبری "معماری نیوز" در گزارشی مفصل مدعی شد شهرداری تهران یک میلیون و 100 هزار مطرح مربع زمین را به افراد وابسته به این سازمان فروخته است. این پایگاه خبری نوشت:

معماری‌نیوز بدون هیچ گونه قضاوتی در مورد قانونی یا غیرقانونی بودن این واگذاری‌ها و تنها بر مبنای رسالت رسانه‌ای خود برای تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار گزارشاتی از جزئیات ماجرا کرده است.

یکی از اسناد و مدارکی که به دست معماری‌نیوز رسیده، نامه‌ای است که سازمان بازرسی کل کشور به مدیر کل دفتر شهرداری تهران ارسال کرده و جزئیات واگذاری‌های مذکور را -اعم از اسامی کسانی که در آن دست داشته یا از آن منتفع شده‌اند، اسامی شرکت‌های تعاونی دخیل در این پرونده، و مشخصات اراضی و واحدهای واگذار شده- به تفکیک و تفصیل ذکر کرده است.

لیست اسامی طرف‌های دریافت‌کننده‌ی این امتیازات بزرگ شهری شامل اسامی بیش از 100 شخص حقوقی و حدود 150 نفر شخص حقیقی است که در بین آن‌ها نام 72 نفر از مدیران ارشد شهرداری نیز به چشم می‌خورد.

در این فهرست نام مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان که در اداره کل تشخیص و اصول درآمد شهرداری حضور دارد هم دیده می‌شود. 

هیچ