یورک: منچستریونایتد نسبت به منچسترسیتی برتری نسبی دارد

یورک: منچستریونایتد نسبت به منچسترسیتی برتری نسبی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه دربی روز شنبه شهر منچستر، دوایت یورک معتقد است یونایتد در این بازی نسبت به سیتی برتری خواهد داشت.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، درحالی‌که همه نگاه‌ها معطوف دیدار شنبه دو تیم شهر منچستر و مربیانشان، ژوزه مورینیو و پپ گواردیولاست، دوایت یورک معتقد است که یونایتد به خاطر بازی در زمین خودی و همین‌طور غیبت سرخیو اگوئرو، در این بازی برتری نسبی بر سیتیزن ها خواهد داشت.وی در این باره گفت:

پیش‌بینی این بازی کار خیلی سختی است. هر دو تیم بازی‌های زیبایی به نمایش می‌گذراند و هردو مربی شروع خیلی خوبی داشته‌اند. تاثیر مورینیو و گواردیولا روی تیم‌هایشان خیلی زیاد بوده است و به‌وضوح بازیکنان دو تیم پیشرفت کرده‌اند.

وی ادامه داد:

منچستریونایتد تغییر کرده و بازی‌هایی که فصل گذشته احتمالا شکست می‌خورد را پیروز می‌شود. ژوزه ذهنیت برنده را به تیم بازگردانده است. ضمن اینکه همه ما میدانیم که پپ مربی فوق‌العاده‌ای است و همواره مربی برنده‌ای بوده است. پیش‌بینی این بازی خیلی دشوار است اما احساس می‌کنم محرومیت اگوئرو ضربه سختی برای سیتی خواهد بود، هرچند که آن‌ها کماکان بازیکنان باکیفیت زیادی برای جانشینی وی دارند. بااین‌وجود و با توجه به اینکه بازی در اولدترافورد برگزار می‌شود، احساس می‌کنم یونایتد برتری نسبی بر سیتی خواهد داشت.

هرچند این بازی در ابتدای فصل برگزار می‌شود و تا پایان لیگ جزیره زمان زیادی باقی است، اما دوایت یورک معتقد است برنده این بازی ازلحاظ روانی شرایط بهتری خواهد داشت. وی در این باره گفت:

پیروزی در این دیدار ازلحاظ روانی تاثیر زیادی روی تیم برنده خواهد داشت. هرچند هیچ‌یک از دو تیم با این پیروزی قهرمان لیگ نخواهند شد چراکه زمان زیادی باقی‌مانده است. تیم برنده در طول فصل نسبت به حریف همشهری برتری روانی خواهد داشت و هواداران نیز اهمیت زیادی برای این بازی قائل هستند.

گفتنی است از ساعت شانزده روز شنبه، از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، صد و هفتاد و دومین دربی شهر منچستر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد.

1405