پیش‌بازی منچستریونایتد- منچسترسیتی/ راند دوم مبارزه غول‌ها

پیش‌بازی منچستریونایتد- منچسترسیتی/ راند دوم مبارزه غول‌ها

تیم نگون‌بخت مورینیو در دومین رویارویی این فصل با مردان گواردیولا به فکر انتقام است.

 به گزارش کاپ، وقتی سوت آغاز بازی ساعت 22:30 امشب بین منچستریونایتد و منچسترسیتی در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به صدا دربیاورد، میزبان برای یک هدف با تمام وجود مشغول جنگ خواهد شد؛ گرفتن انتقام شکست خانگی مقابل منچسترسیتی گواردیولا در لیگ برتر! 

در اولین رویارویی مورینیو و گواردیولا در لیگ برتر، سرمربی سابق بارسلونا تیمش را به سمت پیروزی 2 بریک در خانه منچستریونایتد رهنمون کرد و حالا راند دوم مبارزه به میزبانی منچستریونایتد فرار رسیده است.

 اوضاع 2 تیم

منچستریونایتد پس از شکست 4 بر صفر مقابل چلسی در یکی از بدترین دوران سال‌های اخیر خود روزگار سپری می‌کند. مورینیو هنوز نتوانسته از مهره‌های جذاب و کلیدی تیمش بازی درستی بگیرد و همین عامل باعث شده با وجود ولخرجی فراوان در فصل تابستان خود را از دایره مدعیان جدی قهرمانی لیگ برتر دور ببیند. شاید حس انتقام از گواردیولا، مورینیو را دوباره زنده کند اما سرمربی منچسترسیتی به عنوان یکی از متخصصان پیروزی مقابل آقای خاص، خیلی خوب راه کم نیاوردن مقابل ژوزه و تیمش را می‌داند. در سوی مقابل کبک گواردیولا به اندازه روزهای قبل از اولین بازی فصل جاری مقابل منچستریونایتد خروس نمی‌خواند! تیم پپ پس از 6 پیروزی متوالی در 6 هفته اول در 3 هفته اخیر رنگ پیروزی را به چشم ندیده و اگر مورینیو از عشق سابقش یعنی چلسی 4 گل خورده، او هم در جدال با محبوب همیشگی‌اش، بارسلونا چنین وضعیتی داشت. پس هر 2 مربی به برتری در این دربی به چشم راهی برای فرونشاندن تب اعتراضات می‌نگرند.

غایبان بازی 

دی‌بروین به دلیل مصدومیت ساق پا در بازی با ساوتهمپتون، قطعا به دربی مقابل منچستریونایتد نمی‌رسد و سانیا و زابالتا هم وضعیتی شبیه او دارند. دوری 2 ماهه بیلی، بازیکن موثر منچستریونایتد هم تایید شده و او غایب بزرگ امشب شیاطین سرخ است.

نکات ویژه

در 6 نبرد قبلی در جام اتحادیه، منچستریونایتد 2 و منچسترسیتی 3 بار به برتری دست یافتند.

منچسترسیتی در هر 2 باری که منچستریونایتد را در جام اتحادیه برده در نهایت قهرمان جام شده است.

مورینیو که 14 برد در 19 حضورش در جام اتحادیه به دست آورده، 2 برتری از مجموع تنها 3 پیروزی‌اش مقابل تیم‌های گواردیولا را در جام‌های حذفی لیگ‌های مختلف رقم زده است.

 سایر بازی‌های یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس

وستهام- چلسی، ساوتهمپتون-ساندرلند