پیش‌بازی لیورپول- لسترسیتی/ جایی برای جبران

پیش‌بازی لیورپول- لسترسیتی/ جایی برای جبران

2 تیم 4 امتیازی برای بهبودشرایط خود چاره‌ای غیر از پیروزی ندارند.

به گزارش کاپ، جدال لیورپول در آنفیلد نونوار شده مقابل لسترسیتی در آخرین بازی شب اول هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، نبردی برای التیام زخم شروع نامطلوب در فصل جدید است.

 بازی ساعت 21 امشب می‌تواند عیار 2 تیم را مشخص کند. از یک سو لیورپول بدون مهره‌های کلیدی خط دفاعی تنها به برتری می‌اندیشد و از سوی دیگر لسترسیتی که غیر از کانته همه ستاره‌هایش را حفظ کرده، نمی‌خواهد به همه ثابت کند قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس اتفاقی بود. 

شرایط کلی 

لیورپول در اولین بازی فصل تیمی تهاجمی اما بدون پشتوانه در خط دفاعی نشان داد و در 2 هفته بعدی هر چند روند تاکتیکی معقولی به خود گرفت اما از 2 بازی مقابل هال‌سیتی و تاتنهام یک امتیاز گرفت تا هواداران اندکی ناامید شوند. لسترسیتی هم بازی افتتاحیه لیگ برتر را به هال‌سیتی واگذار کرد، با آرسنال به تساوی رسید و سرانجام در هفته سوم رنگ برد را دید تا شرایطش شبیه لیورپول شود.

غایبان بازی 

 طبق گفته کلوپ، لیورپول در این بازی علاوه بر مصدومان بلندمدت خود، راگنار کلاوان و امره جان را در اختیار ندارد.اشمایکل، شلوپ و مندی هم غایبان لسترسیتی هستند.

 نکات آماری 

لسترسیتی در صورت شکست، بدترین عملکرد یک مدافع عنوان قهرمانی در  4 بازی اول فصل بعد از فتح جام در تاریخ لیگ برتر را رقم می‌زند.

لیورپول اگر در این بازی مغلوب شود، برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر هر 2 بازی اول خانگی فصل را بدون امتیاز به پایان می‌رساند.

لستر در 14 بازی از 15 رقابت اخیر خود در لیگ شکست نخورده است.

ترکیب احتمالی

لیورپول: مینیوله، متیپ، لاورن، کلاین، میلنر، هندرسون، فینالدوم،لالانا، کوتینیو، فرمینو،مانه 

 لسترسیتی: اشمایکل، مورگان، هوث، سیمپسون، فوچ، آمارتی، درینک‌واتر، محرز، آلبرایتون، واردی، سلیمانی