جام اتحادیه انگلیس/ شب کم دردسر منچستری‌ها

جام اتحادیه انگلیس/ شب کم دردسر منچستری‌ها

تیم‌های شهر منچستر برای صعود به دور چهارم جام اتحادیه انگلیس کار دشواری پیش رو ندارند.

 به گزارش کاپ، تیم‌های شهر منچستر، شب دوم دور سوم جام اتحادیه انگلیس را گرم می‌کنند.

منچسترسیتی به عنوان یکی از تنها 7 تیم پیروز در 5 هفته اول تاریخ لیگ برتر انگلیس در حالی از ساعت 22:15 به وقت تهران در زمین تیم سوانزی به میدان می‌رود که درگیر ماجرای جنجالی یایاتوره است. بازیکن ساحل عاجی اخیرا از بازی در رده ملی خداحافظی کرده و از طرفی گواردیولا چه در دوران مربیگری در بارسلونا و چه حالا در منچسترسیتی علاقه‌ای به او نشان نداده است.

در این شرایط، جو علیه گواردیولا شده، با این حال او با مهره‌های گرانقمیت خود حداقل در بازی با سوانزی نگرانی خاصی ندارد؛ مگر اینکه تیم ولزی درست مانند بازی با چلسی دست به کاری بزرگی زده و رقیب بزرگش را زمینگیر کند. سوانزی در امور تهاجمی با حضور یورنته و «فر» مشکل خاصی ندارد اما دفاع ضعیف کار دست این تیم می‌دهد؛ همان طور که در بازی با ساوتهمپتون یک شکست دور از انتظار را نصیب این تیم کرد. گواردیولا در هیچ تیمی به اندازه منچسترسیتی شروعی به این خوبی نداشته اما باید دید می‌تواند امشب به این شرایط خوب ادامه دهد یا خیر.

یونایتد سرانجام می‌برد؟

 منچستریونایتد برای بازگشت به روند پیروزی، میزبانی بهتر از نورثهمپتون نمی‌یابد. تیم مورینیو در 3 بازی گذشته به ترتیب به منچسترسیتی، فاینورد و واتفورد باخته و مورینیو قطعا از این بازی یک برد برای فراموشی گذشته می‌خواهد. درگیر شدن او با رونی، جرقه اولین جنجال‌هایش در اولدترافورد را ایجاد کرده و «مو» صراحتا گفته در بازی بعدی لیگ برتر کاپیتانش را روی نیمکت می‌نشاند.

در چنین شرایطی، آقای خاص قطعا در بازی ساعت 22:15 امشب با تیم دسته پایین نورثهمپتون با تیم دومش به میدان می‌رود تا برای بازی هفته آینده در لیگ گروه سرحالی داشته باشد.

 سایر بازی‌های امشب دور سوم جام اتحادیه

فولام- بریستول، کوئینزپارک رنجرز- ساندرلند، ساوتهمپتون- کریستال‌پالاس، وستهام- آکرینگتون استنلی، استوک‌سیتی- هال‌سیتی، تاتنهام- جلینگام